WPML not installed and activated.

رویکردهای آگاهی‌بخشی

نگاه اول

در برنامه‌ریزی اقدامات آگاهی‌بخشی، درباره چهار موضوع باید تصمیم‌گیری کرد: دامنه مخاطبان، پیچیدگی یا سادگی پیام و محتوا، میزان مشارکت و میزان تأثیر. بر این اساس، سه رویکرد پایه در آگاهی‌بخشی قابل تشخیص است: بازاریابی اجتماعی، رویکردهای آموزشی و رویکردهای اجتماعی. متناسب با هر رویکرد نیز اقدامات مختلفی قابل پیگیری است. شکل بالا جایگاه اقدامات مختلف آگاهی‌بخشی را در هر رویکرد نشان می‌دهد.

1392 © تمامی حقوق برای مدیریت پایدار آب محفوظ میباشد.

طراحی سایت توسط 1001وب